Doorgaan naar inhoud

Verzending en levering

Welke verzendopties bieden jullie aan?

Wij versturen uw bestelling middels de bezorgdienst PostNL. Uw bestelling wordt op het opgegeven adres geleverd. Wij bieden nog niet de mogelijkheid het pakket naar een postkantoor te laten sturen.

Wat is jullie bezorg termijnen?

Indien het product op voorraad is en u op werkdagen voor 23:00 uur bestelt dan kunt u de bestelling de volgende werkdag in huis verwachten. Indien u in het weekend voor zondag 17:00 uur bestelt, dan wordt de bestelling de volgende werkdag bij u aangeboden (op maandag dus). Hierbij gaan wij ervan uit dat het pakket geen vertraging oploopt bij de bezorgdienst.

Hoeveel kost het verzenden van een bestelling?

Bestelt u voor een aankoopbedrag van onder de 40 euro? Dan betaalt u 4,95 euro verzendkosten voor Nederland en 5,95 voor België. Indien u een bestelwaarde van 40 euro of meer bereikt dan is het verzenden gratis.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wij proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien u een account heeft aangemaakt zal de status van uw bestelling in uw account staan. Indien u geen account aanmaakt, het afgesproken levertermijn verstrijkt en u heeft nog niets ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?

Controleer de track & trace. Eventueel verzoeken wij u eens bij de buren na te vragen of de bestelling daar is geleverd. Indien u het pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

Neem het pakket niet aan van de bezorger. De bestelling gaat dan direct retour afzender. Indien u het pakket toch heeft aangenomen, maak dan direct foto’s van hetgeen wat u heeft ontvangen. Deze foto’s kunt u vervolgens met de klantenservice overleggen.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de bezorging? 

Maak een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving en overleg deze met de klantenservice. Wij zullen dit dan vervolgens bij onze bezorgdienst neerleggen zodat zij -indien nodig- gepaste actie kunnen ondernemen.

Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een ophaalpunt? 

Voorlopig is deze optie nog niet mogelijk. Wij gaan in een later stadium kijken of we deze optie kunnen toevoegen aan onze shop.