Doorgaan naar inhoud

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, PayPal, Creditcard, Apple Pay, Google Pay en bancontact.

Kan ik bij jullie als zakelijke klant op factuur bestellen? 

Nee, dit is niet mogelijk.

Is mijn betaling gelukt?

Het aankoopbedrag wordt normaliter na de bestelling afgeschreven. Twijfelt u of de betaling wel goed is doorgekomen? Controleer dan uw rekening op een afschrijving. Is er niets afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice of plaats de bestelling nogmaals.

Hoe betalen jullie terug bij retour zendingen?

Wij betalen standaard terug op de betaalrekening waarmee u de aankoop heeft betaald.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

Gedurende het retourproces wordt u door middel van updates op de hoogte gehouden. Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen activeren wij de terugboeking. Het kan maximaal 2 werkdagen duren voordat de overboeking is teruggestort op uw rekening.

Ik heb een kortingscode ontvangen, waar kan ik deze invoeren?

De kortingscode kan in de winkelwagen ingevoerd worden. Klik hiervoor op ‘’Pas kortingscode toe’’ en vervolgens kunt u de kortingscode ingeven.