Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kan een bestelling plaatsen door te navigeren naar het juiste product en deze vervolgens in de winkelwagen te plaatsen. Indien u alles wat u wenst te bestellen in het winkelwagentje heeft zitten, kunt u de bestelling afronden door het bestel- en betaalproces te doorlopen. Eventueel kunt u een account aanmaken. Na afronding ontvangt u automatisch een bevestiging van uw bestelling.

Wat is de voorraad status van het product?

Op de productpagina wordt onder de verkoopprijs van het artikel getoond wat de levertijd van het desbetreffende artikel is.

Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?

Indien u een bestelling wenst te wijzigen of annuleren, neemt u dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat kan ik doen als ik een bestelling per ongeluk dubbel heb geplaatst?

Indien u per abuis een bestelling dubbel heeft geplaatst kunnen wij een bestelling voor u annuleren. Neemt u hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Het bestellen wil niet vlotten, wat kan ik doen?

Wij van inktpace.nl zijn altijd bereid om u te assisteren bij het bestellen. Mocht het niet lukken een bestelling te plaatsen, neem dan contact op met de klantenservice.